Uusi käsilaukku Victoria's Secretiltä

Ai että mikä ihana auringonpaiste tänään on ollut! Kyllä se pahasti alkaa siltä näyttää valon määrän lisääntyessä, että kyllä se kevät sieltä vihdoin tulee vaikka vielä onkin aika kylmää. Kevääseen on itselläni kuulunut aina pienoinen uudistus vaatetuspuolen suhteen ja päätin jo talvella, että kevääksi ostan itselleni uuden käsilaukun. Mitään tiettyä mallia minulla ei ollut mielessä, mutta tällä kertaa sallin käsilaukun maksavan hieman enemmän, jotta se myös kestäisi jatkossa.

En ole koskaan ollut kova käyttämään käsilaukkuja, sillä kannan yleensä mukanani vain avaimia, pankkikorttia (ilman lompakkoa) sekä kännykkää. On lähinnä ahdistavaa roudata mukanaan isoa ja täysin tyhjää laukkua. Joskus olen jopa kanniskellut mukanani muhkeaa villapaitaa laukkuni täytteenä. 

Alunperin minun oli vain tarkoitus käydä piipahtamassa Victoria's Secretin Forumin myymälässä, sillä satuin kerrankin olemaan Helsingin keskustassa. Noh, loppu onkin historiaa ja minulle kävi perinteinen "hups" enkä poistunut liikkeestä tyhjin käsin.


IMG_0132


IMG_0133

Alunperin en tosiaan lähtenyt edes vilkuilemaan VS:ltä laukkuja vaan olin lähinnä katselemassa josko myymälään olisi tullut uusia tuoksuja myyntiin. Tämän kuitenkin kun näin, olin myyty. Laukku on koko musta ja hyvin Michael Kors- tyylinen kaikin puolin. En ole koskaan erityisemmin lämmennyt Korsin laukuille, mutta hei, tässä sitä ollaan vaikkakin VS:n version kanssa.

IMG_0139

Vielä isomman yllätyksen koin katsoessani hintalappua, joka näytti hinnaksi ainoastaan 106 €. Olin odottanut paljon suurempaa hintaa, joten täysin positiivinen yllätys. Omasta mielestäni suht edullinen hinta olikin syy siihen miksi päätin ostaa laukun jo silloin, vaikka alunperin olin suunnitellut ostavani laukun vasta maaliskuussa. Entinen laukkuni oli jo hajoamassa niin pahasti, että melkein jo hävetti kulkea sen kanssa eli ehkä oli aikakin.

Laukku on väriltään kokomusta ja sen ainoa miinuspuoli on se, ettei sitä saa kiinni kuin pienellä nepparilla. Olen yleensä aika varovainen kaupungilla kulkiessani avoinaisen laukun kanssa, joten täytyy jatkossakin pitää melkein vainoharhaisesti kiinni laukusta. Sisältä löytyy myös yksi avonainen pikkutasku. Laukun vuori on ihana fuksian värinen.

Laukkua on nyt käytetty jo tovi ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen ostokseeni. Laukku tuntuu napakalta eivätkä kahvat ainakaan vielä ole pahasti säikähtäneet mm. painavista kauppaostoksista. 

Mitä te tykkäätte tästä laukusta? :) Onko teillä laukkuhaaveita kevääksi?
  1. Tosi ihana, mulla tuon tyylinen Kors ja kovasti tykkään :) Täytyykin joku kerta poiketa tuolla VS:llä, tuoksut on mulle liian voimakkaita mutta onhan siellä kaikkea muuta ihanaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa poiketa, sieltä löytyy tosiaan paljon muutakin kivaa! :)

      Poista
  2. Tosi kivannäköinen ja mulle tuli kanssa ensimmäisenä Kors tästä mieleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Joo en nopeelta vilkasulta erottas ilman logoja kyllä Korsin vastaavasta myöskään :)

      Poista
  3. Miksi mä en ole tiennyt VS:llä olevan käsilaukkujakin?! Täytyy seuraavalla Helsingin reissulla tutkailla hieman tarkemmin valikoimaa, jos vaikka kotouttasin tuollaisen ihanan laukun!! ;)

    VastaaPoista
  4. Ihana laukku! :) Miekin haluaisin tollasen Korsin laukun mallisen laukun, mutta siinä täytyis ehdottomasti olla vetoketju, koska mie oon myös tosi vainoharhanen avonaisten laukkujen kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, harmi et se vetoketju puuttuu :( Onneks tota saa kanniskeltua sillain että tietää ettei sinne pääse kovin helposti kuitenkaan.

      Poista
  5. 106 euroa on aika suhteellisen halpa. Olen joskus katsonut esim passinsuojuksen hintaa ja jo se on VS Forumilla noin 50 euroa. Ja jotkin pienet käsilaukutkin 160 euroa?
    Todella hienon näköisen laukun olet kyllä kotouttanut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mua itteeni järkyttää just se passinsuojuksen hinta esim. Se on kuitenkin aika pieni, mutta tietysti siinäkin merkki maksaa ja ne on ilmeisen haluttua kamaa ainakin täällä Suomessa. Tsekkasin huvikseni niin se Korsin "vastaava" maksaa 325 € Stockalla, melkoinen ero siis :)

      Poista
  6. Oi ihana laukku!

    http://harmaamaailmani.blogspot.com

    VastaaPoista

Designed by FlexyCreatives